خرید اینترنتی مجموعه نرم افزار Gps & Map 2012 گوشی موبایل
 
@****زندگی همراه عشق****@+فروشگاه اینترنتی
عشق,زندگی,سلامتی,شادابی,همه در........زندگی همراه عشق!
 
 

مجموعه نرم افزار Gps & Map 2012 گوشی موبایل

قیمت: 5000 تومان

کامل ترین و جدید ترین مجموعه نرم افزاری دستیار نقشه و مکان نما، جی پی اس و نقشه ویژه تلفن همراه با نصب آسان به همراه راهنمای نصب تصویری
در یک پکیج اورجینال با گارانتی تعویض
تعداد 1 دی وی دی
مجموعه نرم افزاری دستیار نقشه و مکان نما GPS & MAP 2012 ویژه گوشی های موبایل
به شماره مجوز:022382-0080-6
GPS چیست ؟
یک سیستم هدایت (ناوبری) ماهواره ای است و تنها سیستمی می باشد که امروزه قادر است، موقعیت دقیق شما را بر روی زمین در هر زمان، در هر مکان و در هر هوایی مشخص کند. خدمات این مجموعه در هر شرایط آب و هوایی و در هر نقطه از کره زمین در تمام ساعت شبانه روز در دسترس است.
پدید آورندگان این سیستم، هیچ حق اشتراکی برای کاربران در نظر نگرفته اند و استفاده از آن رایگان است.

مجموعه ای کامل از نقشه ها و نرم افزارهای راه اندازی GPS برای گوشی های موبایل شامل :
نرم افزارهای مدیریت موبایل : نوکیا ، سونی اریکسون، سری جاوا و اکتیو سینک
کلیه نرم افزارهای کاربردی موبایل: Shockwave،Flash
Player،Reader،Adobe AIR
نمایش فایل ها با فرمت های شرکت Adobe
JAD gen & maker ساخت فایلهای اجرایی جاوا
Kmplayer نمایش تمامی فرمت های مولتی مدیا
Microsoft  .net framework فایلهای DLL و رجیستری و واسطه های استاندارد ارتباط با برنامه با یکدیگر
Winrar final فشرده سازی با توان بالا
Java Updater انتقال فایلهای جاوا
Sun java wireless toolkit

محصولی اورجینال با نصب آسان
به همراه راهنمای نصب فارسی با گارانتی تعویض
به همراه نقشه های کامل کشورهای مختلف جهان و جدیدترین و به روزترین نقشه ایران
آخرین ویرایش از نقشه های کامل شهرهای مختلف ایران، مسیرها و راههای بین شهرها

Garmin-Java map-Nokia OVI -Pocket PC-Symbain-Trek
Buddy-Sony Ericsson VIVAZ satio-Waze

مشخصات اثر:

شماره مجوز:022382-0080-6
نام فارسی : نقشه و مکان نما
نام لاتین :GPS & MAP
حجم نرم افزار:4500 مگابایت
----------------
روش خرید : پس از ثبت سفارش، در هرجای ایران که هستید این بسته برایتان ارسال می گردد و شما پس از دریافت بسته، وجه کالا و خدمات را به مامور پست می پردازید. اگر در محل دریافت محصول حضور نداشتید، لطفا به کسانی که در محل حضور دارند یادآوری کنید سفارش تان را از مامور پست تحویل بگیرند.
قیمت : 5000 تومان + هزینه پست
هزینه پست :
پست سفارشی حدود 2000 تومان هزینه دارد و سفارش دیرتر بدست شما می رسد.
پست پیشتار حدود 4000 هزار تومان هزینه دارد ولی سفارش زودتر بدستتان می رسد.
زمان رسیدن بسته بدست شما به عوامل زیادی بستگی دارد.
در بخش پیغام یا در ادامه آدرس، بنویسید که محصول با پست پیشتاز برایتان ارسال شود یا سفارشی



برخی از ویژگیها
1) مجموعه ای کامل از نقشه ها و نرم افزارهای راه اندازی GPS برای انواع موبایل  2) به همراه راهنمای نصب فارسی  3) با گارانتی تعویض  4) محصولی اورجینال با نصب آسان  5) به همراه آخرین ویرایش از نقشه های کامل شهرهای مختلف ایران


خرید مجموعه نرم افزار Gps & Map 2012 گوشی موبایل

نام و نام خانوادگی

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

شماره تلفن ثابت یا همراه

ایمیل

آدرس شما

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

 

  

aliabbasy

مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : شنبه 5 / 10 / 1391برچسب:خرید, اینترنتی, مجموعه, نرم افزار, Gps ,& ,Map ,2012,, وگوشی وموبایل, :: 2:31 بعد از ظهر :: توسط : علی عباسی

مجموعه سخنرانی مفید دکتر انوشه

قیمت: 8000 تومان

مجموعه سخنرانی جذاب، مفید و آموزنده دکتر محمود انوشه، استاد دانشگاه در 4 سی دی با کیفیت خوب تقدیم به علاقه مندان به مسائل اجتماعی
ساعت ها سخنرانی تصویری بسیار بسیار مفید، گیرا و تاثیر گذار دکتر انوشه، شاعر، متخصص روانشناسی و تیپولوژی (مشاور وزیر فرانسه) درباره زنان و مردان و دختران و پسران ، روابط و ارتباطات قبل و بعد از ازدواج ، مسائل روانشناختی کودکان
در  4 سی دی و با کیفیت خوب
قابل پخش با رایانه و سایر پخش کننده های خانگی
مناسب و لازم و ضروی برای همه دختران و پسران از راهنمایی به بالا و واجب برای پدران و مادران
توصیه جدی می کنم این سخنرانی را حتمآ بشنوید قصدم بازاریابی و سود از فروش این محصول نیست چون اصولآ تماشا و شنیدن سخنرانی فرهیختگی و حوصله خاصی می خواهد و شاید مورد توجه هر سنی نباشد اما من روی این محصول فروشگاه تاکید می کنم و بیش از نفع مادی قصدم بصیرت بخشی جامعه است و در موارد کمی این تاکید در خرید را می کنم . که پدران و مادران ، دختران و پسران ، مجرد ها و متاهل ها حتمآ این سخنرانی را بشنوید .
بسیار بسیار به شناخت شما از همسرانتان ، فرزندانتان کمک می کند ، بسیار مفید است برای دختران و پسران مجرد که هم خود را بشناسند و هم جنس مخالف را ، هم نقاط ضعفشان را بدانند و هم قوتشان را . که دختران بدانند چگونه فریب چرب زبانی پسران را نخورند و پسران بدانند چگونه از گزند عشوه های جنس لطیف در امان باشند. که دختران بدانند چگونه خود را آنچنان که در طبیعتشان است به رخ بکشند و جلب توجه کنند اما حد بدانند و در دام خودشان نیفتند.
مردان بدانند چگونه عشقشان را ابدی کنند و از چشم همسرانشان نیفتند و زنان بدانند چگونه مثل اوایل ازدواجشان عشقشان پرشور و پر حرارت بماند. این سخنرانی به مقایسه علمی و تفاوتها و شباهت و کششش ها و کنش های رفتاری و جسمی و جنسی زن و مرد و دختر و پسر می پردازد .
پدر ها و مادرها حتمآ این سخنرانی را ببینید تا در تنظیم و تحلیل روابط با همسرتان آگاهانه عمل کنید ، تا فرزندانتان را بهتر بشناسید.دختر ها و پسرها حتمآ این سخنرانی را ببینید تا بهتر و بیشتر با مسایل مربوط به ازدواج ، انتخاب همسر، روابط پیش از ازدواج و کلآ خود و جنس مخالفتان بهتر و بیشتر اشنا شوید.

دکتر انوشه حقیقتآ از همه فنون سخنوری استفاده می کند و بیخود نیست که این متخصص تیپولوژی حتی مشاور وزیر فرانسه هم بوده و کوله باری از علم و تجربه از ۸۹ دانشگاه کشور و خارج از کشور از لبنان تا فرانسه دارد. دکتر از طنز در گفتار و حرکات دست و تغییر تن صدا و علم و شعر و ایمان در سخنوری اش استفاده می کند و یک مطلب کاملآ علمی که می توانست خسته کننده باشد را به جلسه و بحثی تبدیل می کند که پس از ۳ ساعت وقتی مجری می گوید وقت تمام است دانشجویان هوو می کنند و مایل به ادامه سخنرانی اند.
شاید اگر ده ها روحانی در مورد پوشش یا اخلاقیات حرف بزنند تاثیر چندانی بر مخاطب تیپ عام جامعه نداشته باشد و برعکس اگر صدها لائیک هم در مزیت بی اخلاقی حرف بزنند تاثیری بر مخاطب نگذارند اما دکتر انوشه چنان زیبا و مصداقی مسائل را بیان می کنند که کاملآ مورد پذیرش قرار می گیرد .
قسمتهایی از سخنرانی : دختر خانمی پیشم آمد گفت دکتر می خوام از ایران برم اینجا همه مگس ها دنبالمند ، هر جا می رم شماره تلفن می دن ، موبایل ، ایمیل. این مگسها آسایش برام نذاشتن. به او گفتم عزیز دلم حتمآ بوی زباله می دی که مگسها می یان دنبالت ، شما سعی کن بوی گل بدی تا پروانه ها بیان دورو برت.
ببینین بچه ها در متعارف طبیعت وجود داره که پسر علی القاعده باید به خواستگاری دختر بره اما گاهی پیش می یاد یه دختری به پسری علاقمند می شه ، آیا این گناه کرده؟جنایت کرده؟مثل اون نامردی که تو فلان دانشگاه دختر پاک و معصوم جامعه ما بعد از ۲ سال علاقه یک شب زنگ می زنه به این پسر و محترمانه موضوع علاقه خودش رو مطرح می کنه . پسره هم گفته باید فکر کنم بعد این آشغال نامرد هنوز گوشی رو زمین نذاشته ( حرکات دکتر در این لحظلات واقعآ دیدنی است) به دوستاش : بچه ها بگین چه خبرههههه و از سیر تا پیاز مطلب رو می گه. مثل بمب این خبر پیچید و به شش روز نرسید این دختر خود کشی کرد. خدا گواهه اگر مسئولین به من اجازه می دادن نامه این دختر رو قرائت می کردم سنگ آب می شد. بابا نکنین این نامردیا رو اگه دختری بهتون علاقه پیدا می کنه اینقدر تو شخصیت شما انسانیت می بینه که اینو به شما می گه اینقدر مرد باشین که اینو تو پکیج وجودتون اگر هم نمی خوایدش نگه دارید.
آیا شما نیز دکتر انوشه را می شناسید؟
آیا تکه هایی از کلیپ های صوتی و یا تصویری ایشان را در گوشی ها دیده اید ؟
این کلیپ ها که حداکثر در قطعه های ۵ دقیقه ای منتشر شده بود مورد استقبال زیادی قرار گرفت و به سرعت آقای انوشه را معروف ساخت.
محور سخنرانی های دکتر انوشه در این کلیپ ها ازدواج و روابط بین دختران و پسران بود و شاید همین امر موجب معروف شدن ایشان شد ، البته نباید بخش های سراسر از خنده در سخنرانی های ایشان را نادیده گرفت .
این محصول مجموعه ی کاملی از سخنرانی های دکتر انوشه ( روان شناس ) در موضوعات وضعیت فیزیولوژیکی و روان شناختی فرزندان، روابط زن و مرد، روابط دختر و پسر می باشد که مکان این سخنرانی ها در دانشگاه های یزد ، تهران و کاشان می باشدکه در قالب 4 عدد سی دی عرضه شده است.
این محصول قابل اجرا در کامپیوتر ، موبایل و دستگاه های خانگی می باشد.
به همراه اتوران زیبا که استفاده از سی دی را راحتتر می کند.
ما این محصول رابه شما پیشنهاد می کنیم.
از برخی صحبت های دکتر انوشه در این سخنرانی می توان به تفاوت دختر و پسر نسبت به یکدیگر ، نکاتی پیرامون خردسالان ، حوزه های فشارهای عصبی ، معنی دوست داشتن ، ماجرای عاشق شدن پسر ۱۰ ساله به یک دختر ۲۰ ساله ، تربیت فرزندان ، انتظار دختران ، روابط بین جنس مخالف ، مشکلات بعد از ازدواج و … اشاره نمود

اگر می خواهید در زندگی موفق باشد...
اگر می خواهید خانواده خوب و پر نشاطی داشته باشید...
اگر می خواهید با فرزندان خود رابطه خوبی برقرار کنید...
اگر می خواهید جنس مخالف خود را بهتر بشناسید...
اگر می خواهید تفاوتهای زن ومرد را بدانید...
اگر می خواهید جزییات روابط دختر و پسر را بدانید...
اگر می خواهید با جنس مخالف خود رابطه سالمی برقرار کنید...
این محصول حتما کمکتان می کند...
در  4 سی دی و با کیفیت خوب برای شما ارسال می شود.
---------------------------
روش خرید : پس از ثبت سفارش، در هرجای ایران که هستید این بسته برایتان ارسال می گردد و شما پس از دریافت بسته، وجه کالا و خدمات را به مامور پست می پردازید. اگر در محل دریافت محصول حضور نداشتید، لطفا به کسانی که در محل حضور دارند یادآوری کنید سفارش تان را از مامور پست تحویل بگیرند.
قیمت : 8000 تومان + هزینه پست
هزینه پست :
پست سفارشی حدود 2000 تومان هزینه دارد و سفارش دیرتر بدست شما می رسد.
پست پیشتار حدود 4000 هزار تومان هزینه دارد ولی سفارش زودتر بدستتان می رسد.
زمان رسیدن بسته بدست شما به عوامل زیادی بستگی دارد.
در بخش پیغام یا در ادامه آدرس، بنویسید که محصول با پست پیشتاز برایتان ارسال شود یا سفارشی



برخی از ویژگیها
1) سخنرانی تصویری بسیار بسیار مفید، گیرا و تاثیر گذار دکتر انوشه  2) تفاوت دختر و پسر نسبت به یکدیگر  3) روش صحیح تربیت فرزندان  4) مناسب و لازم و ضروی برای همه دختران و پسران  5) روابط و ارتباطات قبل و بعد از ازدواج


خرید مجموعه سخنرانی مفید دکتر انوشه

نام و نام خانوادگی

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

شماره تلفن ثابت یا همراه

ایمیل

آدرس شما

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

 

  

aliabbasy

مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد
مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 1 / 10 / 1391برچسب:خرید, اینترنتی ,مجموعه ,سخنرانی, مفید, دکتر ,انوشه, :: 4:36 بعد از ظهر :: توسط : علی عباسی

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ
من نشانی از تو ندارم اما نشانی ام را برای تو می نویسم: درعصرهای انتظار، به حوالی بی کسی قدم بگذار ! خیابان غربت را پیدا کن و وارد کوچه پس کوچه های تنهایی شو ! کلبه ی غریبی ام را پیدا کن ، ... ... کناربیدمجنون خزان زده و کنارمرداب ارزوهای رنگی ام ! درکلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو ! حریر غمش را کنار بزن ! مرا می یابی... :(
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
ابتدا ما را با عنوان زندگی همراه عشق و آدرس 2nyabaeshg.mahtarin.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 928
تعداد نظرات : 462
تعداد آنلاین : 3



نرم افزار دبيرخانه و بايگاني اورانوس نسخه 4 مجموعه نرم افزار و بازیهای آیفون، آیپد و آی پاد مجموعه بازی پرندگان خشمگین Angry Birds